Какви са предимствата на Generation C
Снимка: Guliver / iStock
Децата, които пандемията с коронавируса затвори в изолация вкъщи, получи свое име. Сега тези, които са на възраст от 6 до 16 години, се наричат Generation C.
С други думи „Поколение К – коронавирус“. Това име предложи компанията SuperAwesome, която създава цифрови решения за работа с детската аудитория.
Пред дни тя публикува анализ на навиците, които децата от поколение К са изградили по време изолацията.
Данните се отнасят най-вече за подрастващите в САЩ, но малко или много те са актуални за повечето страни, в които имаше карантина.
Например, поколението К сутрин спи до по-късно, но затова пък повече се включва и помага в домашните задължения. Освен това закуската на тези деца, били в самоизолация, са станали по-здравословни. Проучването установи отказ от така наречените „бързи храни“ като банички и кифли.
Има промени и в поведението на родителите. Те започват да се включват по-активно в уроците и помагат на децата с домашните, а телевизорът отново печели по-голямо внимание от страна на цялото семейство.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари